Novel ... - Kisahku Novel ...

Novel ...



Lama menyepikan diri ... masih di sini , cuma skrg nie mmg tgh mengiler baca novel.Ini cara aku hilangkan stresss!!! stresss apew ... entahlah ...

Tgh baca novel seperti dlm gambar kt atas tuw... seronok sbb bahasa dia mmg giler-giler. Dh nama pun watak tomboy hehehe ...

Hari Jumaat lepas dh selesai menandatangani SBPA ( Skim Baru Perkhidmatan Awam) apa-apa pon fikir positif aje. Rezeki Allah SWT yg menentukan. Ada rezeki panjang umur , sampai lah ke angka umur  60 thn aku berkhidmat.

Lepas selesai urusan kerja ... melancong bersama keluarga tercinta ke Melaka Bandar Bersejarah. Gambar ??? dlm proses yew hehehe ...

Insya Allah , bulan Februari thn depan genap 10 thn usia perkahwinan ku dgn En Jamsari... Tak sangka kannn...diam tak diam dah 10 thn. Bulan madu pertama kami di Pulau Pangkor ... ingat untuk bulan madu sempena 10 thn nie nk pergi Pulau Langkawi polakkk... nie skrg dlm hati ada taman bunga siap ade rama-rama lagi hehehe ...

Dh 10 thn hidup bersama mmg dh ade ikatan hati ke hati... aku boleh baca hati dia, dia pon boleh baca hati aku. Ibarat kata ... tak payah cakap dia dh tahu dah aku nk apew ... hehehe.

Nk kata dia romantik , tak jugak, nk kata dia tak romantik , tak jugak. Apa-apa pon , kita mesti menerima pasangan kita seadanya.

Ok lah... nk sambung balik baca novel ... jumpe lagi.

Catat Ulasan

0 Ulasan