Bila memberi... - Kisahku Bila memberi...

Bila memberi...

Insya Allah , esok aku n the geng akan bertolak ke Melaka Bandar Bersejarah... Bukan melancong yew tapi lawatan akademik ke Perbadanan Perpustakaan Awam Melaka.

Sebagai org yang diberi kepercayaan untuk menguruskan lawatan ini aku dah cuba sedaya upaya memberikan yang terbaik ... Cuma agak terkilan dgn teman-teman yang mmg dah bagi nama lepas tuw tarik diri ...

Bila mereka memberikan nama mereka pd saya untuk turut serta dalam lawatan ini, saya cukup gembira ... Takpelah saya uruskan semua dari permohonan lawatan ke Perpustam hingga ke pejabat Daerah untuk sewa bas dan pemandu hingga ke Insurans ... Semua saya buat.

Bagi pihak diri saya ... Mgkn mereka ada alasan tersendiri. Takpelah , fikir positif ... Tapi untuk saya melupakan apa yang saya rasa dalam dada ini , saya perlu 10 thn untuk pulihkan rasa yang ada di dalam dada saya ini.

Pd teman-teman yg akan mengikuti lawatan ini ... Terima kasih kerana memberikan saya kegembiraan.

Hargailah usaha org lain walaupun org tuw hanya org biasa-biasa aje. Dalam dada ada rasa... Rasa yg mgkn 10 thn pon tak akan hilang ...

Bila memberi ... Pastikan kamu bisa untuk menepati ... Krn bila kamu gagal menepati ... Dalam dada pasti ada bisa ... bisa yg mmg berbisa...

Luahan rasa ... org biasa-biasa saja ... Terima kasih sudi baca ... Esok kami pergi Melaka .

Catat Ulasan

0 Ulasan