Ceritera kisah duniaku ... - Kisahku Ceritera kisah duniaku ...

Ceritera kisah duniaku ...


Alkisah semalam cik kiah dapat email dari pd tuttt ... biarlah rahsia hehehe ...

Di dalam email tuw dh tercatat awk nie menjadi pengulas buku pada bulan April ... baca email tuw aje membuat kn aku dah rasa memulas-mulas hehehe ...

Maka mmg aku baru aje menghabiskan bacaan buku novel bertajuk " Panggil Aku Kiah" yg aku pinjam dari cik kiah hahaha ... lawak polak aku rasa ...

Maka dengan semangat berkobar-kobar akan aku ulas buku ini ... apa yg nk aku ulas ... sekali lagi biarlah rahsia , kasi gempak sikit hehehe ...

" Don't judge the book by its cover ' walaupun ceritera dalam novel itu kisah tentang kiah tapi banyak pengajaran dalam novel ini.

Orang selalu kata ... nape lah awk suka baca novel , apa pengisian yew ... nk tahu sila baca buku " Panggil Aku Kiah" baca sampai habis dan bukan baca dengan mata yg zahir sahaja tapi dengan mata hati. Awk akn bertemu jawapannya.

Hobi saya baca buku ... dengan baca buku kisah ceritera duniaku akan lebih berilmu. Ilmu apa yg aku dapat ... hanya aku saja yg tahu hehehe ... kita kene mencari ilmu bukan ilmu mencari kita. Ilmu itu luas bukan setakat awk dapat segulung sijil yg gah... tapi ilmu itu luas pengertiannya ...

Org dulu-dulu selalu berkata ... Ilmu itu adalah harta yg akan menjaga kamu tetapi harta dunia itu adalah harta yg kamu kene jaga ... renung-renung kannn lah ...

Status skrg ... tengah baca novel " Kasih Yang Suci" ... baca ...baca ... dan terus membaca ...

Catat Ulasan

0 Ulasan