Senyuman - Kisahku Senyuman

Senyuman


 Manis sungguh senyuman si gadis cilik ini ...

Tengah senyum sorang-sorang kt library nie . Kak Mis dan Miss Yuyu pergi kursus pemantapan jati diri di library Shah Alam. Kak Angah aku dah naik pangkat pastu bertukar ke lib desa Bagan Terap.

Maka duduk lah sorang-sorang sambil ditemani sesekali  oleh abg Nasar dan adik Zamri. Terasa sunyi lah polakkk ...

Pejam celik ... umo aku pon dah nk masuk ke ??? tak mau ckp walaupon umo sekadar angka hehehe. Memikirkan tentang diri sendiri ... apa yang perlu diperbaiki. Rasa-rasa mcm nak tanam azam , mula aje umo aku genap ?? aku nk jadi si raihan yang pendiam. Tak mau lah dicop mulut lazerrr ... penat dah ... iyo lah ...Kadang -kadang tuw bukan apa , aku yang tak tahu apa-apa cerita tetiba terlibat sama dengan itu cerita . Tak ke hangit satu badan aku nie... apa lagi keluar lah ke lazerrr annn aku nie.

Sekarang nie tengah belajar nk jadi mcm raihan dulu-dulu ... dulu satu kampung cop aku dengan gelaran raihan si tinggi lampai yang pendiam tetapi peramah. Rindu yew kt memori semalam .

Ok lah ... sambil dok kaunter nk layannn buat kerja sambil merenungkan memori semalam... layannn

Catat Ulasan

0 Ulasan