Rasa Sakit - Kisahku Rasa Sakit

Rasa Sakit


Ok ... baca lah kisah ini ... perkongsian ilmu dari buku yang baru aje aku baca ... tajuk buku SENYUMLAH!


Semua anak akan menangis ketika mereka berasa sakit atau tidak selesa. Tetapi bagaimana jika anak tersebut tidak memiliki rasa sakit ?  Ok boleh baca sendiri di muka surat 71 - 74 ...  tajuk buku

v
v
v
v
v
v
v
v


Kalau nk pinjam di perpustakaan boleh terus pergi ke rak 158.1 Al ( Iklan sekejap hehehe ...)

Apa yang aku nak kongsi ialah ...

Besarnya tentang nikmat rasa sakit yang diberikan kepada kita. Kalu kita menghadapi masalah dan berasa sakit kerananya , maka bersyukurlah. Kerana ini ertinya kita masih hidup secara normal dan dapat berasakan apa yang dirasai oleh orang lain.

Sapa dah baca buku nie ... dia akan dapat tangkap apa yang ingin aku sampaikan ... ok lah rajin-rajin lah baca buku. Hari nie dh tak pasif mcm semalam sebab aku kene kuat menghadapi rasa sakit ini. Sakit itu akan membuatkan aku lebih berani !!!  Berani meneruskan langkah ini >>> untuk kemanisan yang aku impikan ... Go Raihan Go Raihan !!! Go ... I Can Do It !!!

Kisah Aku tak sama dengan Kisah Kamu ... apa pon yang kamu ingin perkatakan tentang kisah aku ... hak kamu ... mgkn aku akan terasa SAKIT tapi SAKIT itu yang akan membuatkan aku punya TEKAD yang tinggi ...

SENYUMAN adalah penawar pada rasa SAKIT itu ...


Catat Ulasan

0 Ulasan