Menghilang ... - Kisahku Menghilang ...

Menghilang ...



Rasa yew dah lama aku menghilangkan diri di blog kesayangan aku nie... sebenarnya masih di sini cuma keterbatasan diri sejak akhir-akhir ini yang membuatkan aku tak berdaya nak memasukkan n3 terbaru ...

Sekarang nie tengah sibuk buat persediaan untuk exam akhir di semesta kedua. Mengulang kaji pon sambil berbaring sbb tak larat ... takpe lah cabaran.

Tahun depan masuk semesta ketiga ... lepas itu terpaksa berhenti rehat untuk memberi laluan kepada diri untuk membuat persiapan. Mgkn akan sambung balik pengajian pada tahun 2014 , Insya Allah.

Semoga aku berjaya mencapai apa yang diimpikan. Usaha tangga kejayaan . Amin.

Kepada En Suami ... terima kasih kerana senantiasa memberi dorongan dan sokongan. November 2012 - Julai 2013 adalah bulan-bulan kemanjaan aku hehehe ... terima kasih kerana melayan kerenah aku ... apa-apa pon layan aje lah isteri kesayanganmu ini.

Pada teman-teman sekerja , terima kasih atas semua doa-doa kalian. Apa-apa pon saya sayang kamu semua... doakan aku selalu ...

Catat Ulasan

0 Ulasan