Tiada rasa ... - Kisahku Tiada rasa ...

Tiada rasa ...




Gambar -gambar ini adalah menunjukkan alat pengukuran suhu ... nak mengisahkan tentang hal suhu nie nanti ada yg tergores dan terbakar hati . Jadi yew aku tayang aje lah gambar suhu nie. Jadi aku bagi peluang untuk orang-orang yang sepatutnya lebih memahami situasi kami , fikir-fikirkan lah. Bagi kami , kami REDHA. Ini dugaan yg kami kene KUAT untuk harungi bersama.

Jika hari ini kamu buat kami begini , tak memandang kami , tak apelah. Kami ada Allah SWT yang Maha Mengetahui. Biar lah kamu dengan dunia dan prinsip kamu. Walaupun terkadang aku terasa ingin REBAH , rasa mcm dah tak terdaya , aku positifkan minda dan jiwa. Allah SWT sedang menguji kami di sini.

Mungkin dgn kepanasan ini akan membakar dosa-dosa kami. Semua yg terjadi pasti ada hikmah yg kami sendiri tak tahu. Itu lah kata-kata yg selalu aku gunakan untuk mengatur langkah aku bila berhadapan dengan situasi ini.

Tiada rasa namun jika suatu hari nanti kamu akan menghadapi situasi begini , jgn mengeluh tapi kenang lah kami kerna kami pernah merasai terlebih dahulu.

Setiap perbuatan walaupun sekecil zarah akan ada balasannya. Fikir-fikirkan lah ...

Aku dan Kisahku!

Catat Ulasan

0 Ulasan