Langit tetap biru - Kisahku Langit tetap biru

Langit tetap biru

Lirik Lagu Langit Tetap Biru – Aizat Amdan

 Jom nyanyi ...

 Awan putih, awan gelap
Langit biru, tetap biru
Orang baru, orang lama

Dunia tetap, tetap sama

Sentiasa kita kan berubah
Tetap kita ada
Kewujudan membawa perpisahan
Terus berkekalan
Kekal di hatiku
Kekal di hatiku


Langit tetap biru

Sentiasa kita kan berubah
Tetap kita ada
Kewujudan membawa perpisahan
Terus berkekalan
Kekal di hatiku


Dan hanya tinggallah segala cerita
Tentang hebatNya
Tentang jiwaNya
Tentang hikmahNya


Awan putih, awan gelap
Langit biru, tetap biru
Orang baru, orang lama
Dunia tetap, tetap sama


Sentiasa kita kan berubah
Tetap kita ada
Kewujudan membawa perpisahan
Terus berkekalan
Kekal di hatiku








Tabah lah duhai hatiku ... hakikatnya mereka sering menyakitimu namun kamu harus kuat, jangan sampai setitis air mataku ini mengalir sebab sudah terlalu banyak yang telah tumpah akibat perbuatan mereka. Tidak mengapalah, duniakan hanya lah sementara. Kejarlah yang abadi. Jika memang telah tertulis di tangan takdir begitulah yang harus aku  jalani. Aku harus jalani.

Buat kamu yang selalu sakiti aku, sakitnya itu di sini... di dalam dadaku. Terima kasih kerna kamu beri aku kesakitan ini. Buatlah sesuka hatimu kerna aku masih berpegang kepada KARMA!!!

Kisahku bukan kisahmu jadi jangan kisahkan aku jika aku nak mengisahkan kisahku di sini.

 

 

Catat Ulasan

0 Ulasan