Dari 1gram ke 500 gram - Kisahku Dari 1gram ke 500 gram

Dari 1gram ke 500 gram


500 gram , impian 2020. Insya Allah, Aamiin.


Lakarkan segala impian menjadi visual. Terima kasih guru.


Mengambil kata-kata dari buku ini, biar kecil asalkan berhasil


Sekali sekala selfie sebentar.


Alhamdulillah. Aura emas masih melekat dalam jiwa aku si pemilik blog kisahku. Kenapa emas ? Pembaca semua pasti ada jawapannya.

Ini lah kisahku yang memang sangat sukakan emas. Logam yang bernilai di atas dunia ini. Bukan sebab nak bermegah-megah menunjukkan kekayaan tetapi setiap manusia pasti ada impian yang tertanam dalam jiwa masing-masing.

Sekarang ini, aku sedang gigihnya menyimpan goldbar 1 gram setiap bulan. Setiap gaji, sedikit wang RM pasti aku laburkan dengan emas.

Doakan aku, moga-moga pada tahun 2020 aku berjaya memegang dan memiliki emas 500 gram. Insya Allah , Aamiin. Moga dipermudahkan oleh Allah SWT yang Maha Kaya.


Aku juga pengemar dinar 999.9. Wah!!! semangat gituw.







Catat Ulasan

0 Ulasan