Petua orang lama - Kisahku Petua orang lama

Petua orang lama






Alhamdulillah, hari ini sampai sudah barang yang aku order. Saya suka saya suka ...

BLU MERRIES SRI ANGGUN PETUA ORANG LAMA..30 Sachets 1 kotak (untuk 1 Bulan)
Khasiat BLU MERRIES,Kaya Antioksidant untuk :-

✔Merawat keputihan
✔Menyempitkan rahim dan ketatt
✔Menambat hati suami di ranjanng
✔Menghilangkan gatal-gatal di farajj
✔Melancarkan peredaran haid
✔Menegangkan bibir farajj
✔mengurangkan senggugut
✔Menambahkan tenaga batin
✔Payudaara & pinggul kembali tegang
✔Menghalus,Melicin,Memutih & mengebukan Kulit
✔Menghilangkan Jerawat,Jeragat,Merawat Kulit Kusam
✔Mengatasi Masalah Haid, Keputihan,Faraj Berbau
✔Mengatasi Masalah Kulit Bersisik & Bau Badan
✔Mengatasi Masalah Angin Dlm Badan & Pedih Uluhati
✔Mengatasi Masalah Sembelit & Dapat Mengempiskan Perut
✔Mengurangkan Rasa Lapar
✔Mengatasi Masalah Sakit Sendi, Lutut, Dll
✔Mengatasi Masalah Tumit Kaki Merekah
✔Menambahkan Susu Untuk Ibu Menyusu
✔Menguatkan Tunjang Rambut & Mecantikan Kuku

Itu antara khasiat-khasiat yang terdapat dalam Blu Merries. Aku beli produk ini dari Intan. Dok tanya juga, produk ini untuk kesuburan tak? Dia kata, boleh juga untuk bagi subur ibu-ibu yang sedang merancang untuk hamil. Itu yang berminat nak mencuba.


Pada pembaca blog yang nak tahu lebih lanjut tentang produk ini, jemputlah melawat facebook Blu Merries. Doakan aku serasi dengan produk ini, Insya Allah. Aamiin.

Kata orang, petua orang lama nie memang mujarab!!! ...

Catat Ulasan

0 Ulasan