BUKU - Kisahku BUKU

BUKU



Buku dan aku itu ibarat isi dan kuku. Senantiasa ada di sebelah bahu yang senantiasa dibuka dan dibaca. Tanpa buku aku menjadi lesu. Di sini kawan pon takde yang ada hanya buku-buku . Biarpun buku aku tetap suka.

Alhamdulillah, ini buku yang dirembat dari rak buku. Tulisannya ringkas namun ada manfaat. Baca selagi mampu. Hadam satu persatu. Bukan untuk jadi kebanggaan sebab banyak baca buku tapi untuk diri yang kerdil ini.

Aku ni manusia biasa aje. Kadang terleka tanpa sengaja. Mendekati buku agar dapat memberi didikan dan panduan. Cita-citaku satu hari nanti aku nak ada satu buku yang aku tulis sendiri. Buku yang bila semua orang baca boleh mendekatkan mereka dengan Allah SWT. Aku nak jadi penulis yang menulis dari jiwa hamba.

Ya Allah, moga tercapai segala hajat dan cita-cintaku , Insya Allah, Aamiin.

Buku dan Aku Kisahku

Catat Ulasan

0 Ulasan