Amalan Rezeki Melimpah - Kisahku Amalan Rezeki Melimpah

Amalan Rezeki Melimpah





Aku yang memang minat sangat menulis. Cita-cita aku sebelum menutupkan mata sepenuhnya nak terbitkan satu buku yang boleh ramai orang baca. Diusia 40 tahun ini, aku mula menulis ilham-ilham yang datang tak kira masa. Bila datang aje, terus tulis. Aku juga berusaha mengawal diri untuk tidak publish karya tulisan aku dimedia sosial sebab aku nak bukukan tulisan ini buat tatapan mata mereka-mereka yang Allah beri rezeki .

Semoga tulisan-tulisan yang bakal terbit ini, Allah beri pahala buat bekalan aku di sana nanti, Insya Allah. Manusia itu pasti bakal pergi dan mati itu pasti.

Aku target tahun 2020 aku MESTI dapat terbit sebuah buku yang aku tulis. Aamiin. Raihan YOU CAN DO IT!!!


Amalan Rezeki Melimpah dan Aku Kisahku

Catat Ulasan

0 Ulasan