Asam Pedas Untuk Dia - Kisahku Asam Pedas Untuk Dia

Asam Pedas Untuk Dia






Nak muda kene banyak makan sayur-sayuran dan ulam-ulaman. Ada yang terliur tak tengok gambar-gambar makanan ni hehehe. Air tu bukan sirap tau tapi dari debunga bunga raya. Kawan yang jual. Memang nak beli, mesti menarik untuk melegakan tekak yang haus selalu.

Asam pedas tu , saya bubuh daun kesum lebih. Bila dapat makan memang terangkat kau .Asam pedas ni versi malas sikit sebab saya bubuh pelbagai ikan. Ikan kerisi ada, ikan gelama ada, ikan kerapu pon ada. Bantai aje janji happy dan senang sekali harung.

Sayur bendi tu beli dengan kawan. Muda-muda dan yang paling penting sebakul RM 4 je. Memang best duduk area kampung. Semua bahan segar dan senang dicapai. Hanya dari kebun-kebun teman-teman berniaga.

Hah! yang gambar paling bawah, sapa rindu saya. Apa lagi, pandang lama-lama tau. Makin muda atau tua hahaha. Pipi makin menjadi-jadi pau ya tau. Ada gebus dengan produk FELLERA BEAUTY. Saya ni memang dealer sah. Jadi sepenuhnya guna produk Fellera.

Alhamdulillah, kehidupan diteruskan dengan hati bintang yang indah.


Asam Pedas Untuk Dia dan Aku Kisahku

Catat Ulasan

0 Ulasan