Sahabatku... - Kisahku Sahabatku...

Sahabatku...

Dalam kita melangkah terkadang diuji dengan ujian yang terasa berat hingga kita terduduk menangis……. Peritnya terasa, tapi ketahuilah dan renungilah kembali ke dalam diri kerana mungkin air mata tika itu hadir kerana Allah SWT mahu kita menjahit kembali sejadah iman yang kian terkoyak lantaran ada langkah-langkah yang tersasar dari keikhlasan dan semoga kita tabah dan ditetapkan iman…….Amin.


Dengan rasa rendah diri aku ingin mengucapkan terima kasih kpd sahabat yg meminjamkan bahu ye kpd aku sewaktu aku merasai apa yg aku rasa dlm kursus yg aku hadiri minggu lepas. Mungkin dia tak membaca blog aku dan aku jgk tak pernah dekat dihatinya tp Allah SWT mentakdirkan aku menangis dibahunya. Hanya Allah SWT Maha mengetahui dan moga hidup sahabatku senantiasa di bawah Rahmat Allah SWT. Amin.

Alhamdullilah...kerna aku menemui sahabat seperti dia dan moga sepanjang kisahku aku akan menemui sahabat-sahabat seperti dia yg sanggup meminjamkn bahunya utk aku menangis walaupun selama ini kami tak pernah erat.

Sayang sahabatku semua... (^ _^)

Catat Ulasan

0 Ulasan