Dan Masa Pun Berlalu ... - Kisahku Dan Masa Pun Berlalu ...

Dan Masa Pun Berlalu ...



Diam tak diam dh 1 thn aku kt sini. Telah aku tinggalkan memori-memori indah bersama teman2 aku dahulu...

Teman2 aku di sini skrg beri gelaran baru sempena ulangthn 1 aku di sini. Nk tahu apa gelaran aku hehehe ... Tukang Mengemas @ skrg bahasa mudahnya raihan 5S. Apa2 aje lah ...

Apa2 pon ... TERIMA LAH AKU SEADANYA AKU ...aku juga manusia biasa yg kadang2 berasa mcm2 di dada ...ada waktu SENYUM , ada waktu KELAT , ada waktu SUKA , ada waktu  pelbagai-bagai emosi yg mmg senantiasa singgah dlm kamar hati aku ...

TUKAR ... jika ditukar kpd huruf S di depan yew akan menjadi SUKAR... Namun jika kita perhalusinya kita akan berjumpa sesuatu yg hanya kita saja yg tahu.

Apa2 pon biarlah ini yg terakhir namun kisahku ini masih panjang perjalanannya kecuali aku menutup kn mata maka bertemu lah titik akhir kisahku di dunia ini . Hanya Allah SWT yang Maha Mengetahui. Aku Milik NYA.

Yang Pasti Selagi Ada Hayat ... Pasti Aku Ter SENYUM ... SENYUM kn lakaran sebuah jiwa yg indah .

Catat Ulasan

0 Ulasan