Perubahan - Kisahku Perubahan

Perubahan

Dulunya bujang sekarang dah kahwin... Kehidupan memang akan berubah. Tidak seperti dulu. Bercinta vs berkahwin. Satu fasa yang akan dilalui pd semua pasangan. Jalani setiap perubahan itu dengan tenang dan kesabaran.

Dulu kalau sms ... Tanya kt kita, hari ini makan apa... pakai baju warna apa ... Tengah buat apa... Hari- hari bersms . Sekarang bila dah kahwin sms yang diterima mesti dah berubah hehehe.... Silap- silap sampai terlupa nak hantar sms huhuhu ... Nasib cikgu Jamsari rajin bersms. SMS bererti Saya Masih Sayang kat awak hehehe...

Perkahwinan adalah sesuatu yg indah ... Aku ada Kamu ... Kamu ada Aku. Jiwang polak hari ini, maklum lah hari ini aku dan cikgu Jamsari bercuti ...

Malam nanti nak balik kampung aku kat Teluk Gong ... Dalam hati sudah ada Taman Bunga hehehe ... I Love Cikgu Jamsari so much and I Miss My abah and mak so much ...

Catat Ulasan

0 Ulasan