Hot & Cool - Kisahku Hot & Cool

Hot & Cool




 


Entah lah ... sampai bila aku sendiri tak pasti ... yang pasti di dalam dada banyak persoalan ... why ? why ? why ?


Kadang kala bila memikirkan ... hot & cool nie ... terasa aku tak mampu nk maafkan , sbg manusia yg ada kelemahan bila kamu terpaksa berada dlm bangunan yg perlu ada aircond tp dh lebih sebulan takde aircond ...apa perasaan yg kamu akan alami ...

Mgkn org boleh berkata ... "kamu nie , itulah dh biasa ber Aircond , bila takde aircond sebulan dh mula lah berkata-kata , panas sikit je ... panas lagi neraka "

Dalam hati ada air terjun dah nie ... "YES!!! " mmg itu kelemahan aku ... sakit yew kt dlm dada ... hanya Allah SWT sahaja yg Maha Mengetahui .

Nak tanya ... TOLONG BERITAHU APA DOSA DAN SALAH AKU ... hingga kamu buat KAMI di sini begini.

Ya Allah ... berikan hamba Mu ini kesabaran yang paling tinggi untuk aku hadapi situasi yg mencabar ini. Aku tahu ini adalah ujian Mu pada hamba Mu yg sangat lemah ini. Beri lah aku kekuatan Ya Allah .


Kemaafan itu sangat tinggi nilainya ... walupon aku ini mgkn hanya bergelar org biasa-biasa sahaja tapi ingat aku juga adalah hamba Allah yg Allah SWT cipta seperti kamu. Tolong kasihani aku ... kerna aku ingin memaafkan kamu tetapi jika kamu sudah terlambat... aku takut ... aku akan pergi dgn seribu kebekuan di hati ini .


Setiap perbuatan baik & buruk itu ada balasannya ... mari lah kita bersama memikirkan tentang hal ini ...

Catat Ulasan

0 Ulasan