Masih Belajar ... - Kisahku Masih Belajar ...

Masih Belajar ...

Hari ini ada mesyuarat @ perjumpaan ... hemmm ... datang kerja tadi sarat dengan hal-hal semalam. Maklumlah mcm-mcm data yang masuk kt minda nie . Aku masih belajar memisahkan hal-hal kerja dengan hal-hal belajar. Pd teman sekerja , mohon maaf yew sbb hari nie aku agak pasif sikit. Pada bos-bos ... kemaafan dipinta jua ...

Hari nie sebenarnya perasaan dan minda ada sikit resah ... bercelaru sbb assignment dan exam yang akan tiba. Risau sebenarnya ... lebih risau dgn subjek written english sbb aku nie jarang menulis in BI huhuhu ... boleh kew ? Adeiii !

Td ... masa semua mesyuarat , aku duduk jaga kaunter dengan rela hati hehehe ... sbb , takut aku tak fokus ...  time semua org makan aku dok kaunter rujukan .

Rasa-rasa mcm membawa diri pon ade gak masa tuw ... menyendiri mencari fokus diri . Boleh kew mcm tuw ... apa-apa aje lah !


Belajar Mempelajari Pembelajaran Sepanjang Hayat ... FOKUS !!!

Catat Ulasan

0 Ulasan