Dia vs Aku - Kisahku Dia vs Aku

Dia vs Aku







Jun 25-30 ~ Kucing (My Husband ) vs  September 15-27 ~ Kucing ( Aku lah )

 Kucing:


Kamu memang penyayang, disayangi namun kadang-kala begitu pemalu. Kamu
sukakan keadaan yang senyap dan damai. Di dalam kehidupan, kamu suka
mempelajari tentang perkara baru dan sentiasa melakukan setiap sesuatu
dengan bersungguh-sungguh. Di dalam situasi normal, kamu memang nampak
tenang tetapi apabila kamu dicabar, serta merta kamu mudah mengamuk! Mereka
yang bernaung dibawah kucing memang bijak bergaya. Orang sekelilingmu
sering menjadikan kamu sebagai idola di dalam berpakaian. Kamu bijak
bersosial tetapi hanya bercakap dengan orang kamu kenali. Kamu memang
begitu berhati-hati memilih teman.


Bila kucing jumpa kucing ... kita geng lah Cikgu Ijam hehehe ... Awak cinta saya ... Saya cinta awak jugak ... 

 Aku Along jadi Aku ...


Kita Tengok Mengikut Status Anak Ke Berapa..
Tanah - anak pertama, kelima, kesembilan
Air - kedua, Keenam, kesepuluh
Api - ketiga, ketujuh, kesebelas
Angin - keempat, kelapan, kedua-belas

Wanita berunsur tanah
1. Merendah diri, serta hormat dan patuh, setia serta rela berkorban.
2. Tidak cerewet, tidak meninggi diri, tidak sombong dan bukan seorang pemarah.
3. Tenang diri, aman, dan memberi sokongan.
4. Tidak suka membantah atau membangkang.
5. Berwatak manis, lemah lembut, bersih dan sentiasa menjaga kecantikan.

Catat Ulasan

0 Ulasan