Rahsia kehidupan - Kisahku Rahsia kehidupan

Rahsia kehidupan


Alhamdulillah.... masih lagi meneruskan kisah-kisah hidup dengan penuh keindahan. Apa pun yang berlaku di hari mendatang, aku perlu KUAT.

Hari ini sedang ralit membuat rutin kerja-kerja harian tiba-tiba aku dikhabarkan satu RAHSIA BESAR seorang MANUSIA.

TERKEDU aku seketika...

Manusia di kehidupan hari ini, sangat takut untuk aku lakarkan bagaimana mereka. Apa yang ada di dalam hati mereka.

Aku tidak pernah mencampuri kisah-kisah orang lain, namun mengapa kamu begitu TEGA untuk menyakiti diriku.

Apakah aku ini manusia yang boleh kamu pijak-pijak tanpa belas kasihan.

Adakah aku ini manusia yang tidak punya HATI JIWA dan NALURI  seperti manusia.

Apa pun yang cuba kamu rencanakan ... aku tidak tahu. Bagaimana aku boleh tahu RAHSIA BESAR kamu , tanyalah diri mu , milik siapakah dunia ini.

Diuji dan terus diuji ... inilah putaran kehidupan...

Aku hanya mampu menyatakan bahawa , andai kamu MEMBUATKAN AIR MATA AKU MENITIS KEMBALI ...INGATLAH, SESUNGGUHNYA AKU TIDAK AKAN PERNAH SESEKALI UNTUK MERELAKAN AIR MATA INI GUGUR KERANA KAMU!!!

SAMPAI BILA PUN AKU TAK AKAN PERNAH LUPA!!! AKU BAWA HINGGA KE SANA...

MAAF andai ADA YANG TERASA ... jika kamu menuduh aku mencipta persepsi ... HAK KAMU , NAMUN SEGALA KEPAHITAN YANG KAMU TELAH LAKARKAN DI KISAHKU MEMBUATKAN AKU JADI BEGINI.

Catat Ulasan

0 Ulasan