- Kisahku Kisahku


Alhamdulillah, masih lagi diberi nikmat hidup oleh Allah SWT. Tahun baru semangat baru. Aku mesti tulis banyak-banyak, semangat!

Apa kabar pembaca blog kisahku. Maaf kerna sudah lama tak bersiaran. Menghilang? Eh, takde lah. Beristirehat bersama keluarga berjalan-jalan hujung tahun. Jadi bila masuk tahun baru, terasa segar dan indah.

Tahun ni seperti tahun-tahun yang sudah, misi nak membaca buku banyak-banyak. Buku itu ibarat sahabat karib ku. Tanpa buku hidup terasa sepi. Untuk bulan januari ni, aku mulakan dengan membaca buku bertajuk , Saya Boleh... Insya Allah - KATAK DI LUAR TEMPURUNG . Semoga buku ini dapat aku serap ilmunya. Insya Allah, Aamiin.

Berkisar tentang puteri kesayanganku, Soffi Ijam. Pejam celik pejam celik tahun ni dah masuk tingkatan 1. Dah besar anak aku yang sorang tu hehehe. Kejapnya masa berlalu. Alhamdulillah, dalam UPSR Soffi Ijam dapat 3A 3B untuk layak masuk ke SMKA Tun Rahah. Sekolah impian Soffi Ijam. Dalam PSRA dia dapat mumtaz. Dia happy je kat sekolah baru dan kisah baru. Bertudung labuh, nampak sweet aje Soffi Ijam. Aku senantiasa doakan yang terbaik untuk anak kesayanganku.

Semoga tahun 2019 ini memberi lebih lagi keindahan buat kisahku. Bahagia Kaya Berjaya ! Aamiin.

Catat Ulasan

0 Ulasan