Be kind - Kisahku Be kind

Be kind





Alhamdulillah, tahun 2019 aku lebih fokus kepada menambahbaik suasana dalam perpustakaan. Mana yang boleh kita perbaiki sikit-sikit tu kita buat sendiri aje. Bukan untuk orang lain pon untuk diri kita dan para pengunjung di sini.

Rasa bila tiap kali masuk nampak bende yang berkarat , aku pon dok jenuh kelip-kelip mata hehehe. Hai lah, bila nak kasi cantik ni. Maka hari ini di penghujung januari aku tekun buat penambahbaikan. Baru sedap mata ni nak pandang lama-lama, gitu.

Pejam celik , siang malam, januari 2019 dah nak sampai penghujungnya. Macam mana, dah ada anjakan ke belum kepada setiap impian, cita-cita dan sasaran yang telah dibuat dipenghujung tahun 2018. Aku ? Alhamdulillah, terus melangkah sedikit demi sedikit. Buat secara konsisten walupun ada kala gagal, aku bangun semula. Gagal itu biasa namun tak pernah nak putus asa. belajar belajar dan terus belajar.

Sasaran nak menulis 7 catatan untuk bulan januari diblog Kisahku, SUCCESS !!!

Catat Ulasan

0 Ulasan