Sabtu, 26 September 2009

ceritera raya




Salam semua, I'am back, wah lama jugak aku tinggalkn blog kesayangan aku ni. Puasa penuh tak tahun ni? Aku alhamdullilah 2 thn ni dpt puasa penuh, thn lepas walaupun tak mengandung aku dpt puasa penuh, thn ni sekali lg puasa penuh ,sonok sgt, nikmat rasanya bila kita dpt buat puasa penuh n solat sunat terawih pun penuh.

Pertembungan 2 warna, tahun ni tula yg terjd antara kami belah adik beradik myhuby. Sebenarnya kami tak merancang pun tema warna thn ni, kalu ikut mmg semua warna ungu tp kak ipar sulong aku kata, takpelah dia mengalah sbb dia buat 2 warna ungu n biru, jd raya pertama dia guna dulu warna biru, kalu tak mmg semua warna ungu.

Memang menjd kebiasaan aku kalu raya pertama aku huby n Soffi n belah keluarga aku akan punya baju raya sedondon.Seronok sebenarnya bila kita dpt tengok famili kita pakai baju yg sama warna n coraknya.Org kata sepakat membawa berkat hihihi...

Gambo di atas tu keluarga besar aku belah huby aku, belah aku lain pulak kisahnya tunggu...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan