Bila ku tersenyum... - Kisahku Bila ku tersenyum...

Bila ku tersenyum...

 With Paiz yg dh nk bersalin ... tggl tunggu masa aje ... Aku membayangkan untuk mendapatkan kembar 3 hehehe ... dpt lah memintas temanku sorang nie ...

 With Kak Watie ... sebenarnya dia lg mude tp aku rasa kagum dgn temanku sorang nie ... ketabahannya mengharungi kisah-kisah hidupnya membuatkan aku rasa aku mesti panggil dia kakak sbg satu penghormatan aku utk dirinya...
With Mamah ... my girl yg cute tp dia nie boleh tahan lah gaya yew... suke pakai kasut tumit tinggi sbb nk lawan ketinggian dengan aku hehehe ...

Indah betulkan senyuman... dgn senyuman kita dapat mengambarkan ttg kisah hati kita ... hr nie di Sg Besar hujan ... hujan rahmat dari yg Maha Esa. Bersyukur sgt. Dalam hujan-hujan aku masih mendapat rezeki tempahan tote bag. Rasa nk menangis. Pagi td selepas aku bersolat subuh, aku menadahkan tangan berdoa, Ya Allah , hanya pada Mu , hamba Mu ini memohon... murahkan rezeki ku agar aku dpt  membantu kedua ibubapaku ... jauhkan lah aku dari hutang.Amin.

Senyuman membawa erti yg amat besar dalam kisahku ... Aku hadiahkan senyumanku ini kpd semua teman-teman yg membaca n3 nie... senyum ... senyum ... senyum ...

Catat Ulasan

0 Ulasan