Selasa, 13 Jun 2017

Siput yang mengubah sejarah


Bila duduk sorang-sorang di sini. Lepas habis semua tugasan. Takde kerja lain selain membaca buku. Tarik lah mana-mana buku yang berkenan dek mata ni hehehe

Best jugak buku ini. Kita menyelusuri tentang sejarah-sejarah orang terdahulu. Pernah dengar tak," Sejarah Pasti Berulang " kalau pernah dengar, jom baca buku ini. Banyak ilmu yang boleh kita serap, Insya Allah.

Membaca tak rugi malahan boleh buat kita lebih tahu dengan berilmu. Jom baca buku.

Khamis, 1 Jun 2017

Kamus Dewan



Adalah sangat penting bagi yang bercita-cita untuk menjadi penulis memiliki kamus ini. Sangat berguna untuk kita lebih mendalami tentang Bahasa Malaysia.

Dapat bonus memang nak beli kamus ini satu. Dah teruja! Tak sabar nak memiliki versi yang terbaru. Nanti aku terjah kedai buku.