Kisah aku yg satu ini - Kisahku Kisah aku yg satu ini

Kisah aku yg satu ini

Gambo ini dambil waktu aku n suami bw adk aku(xde dlm gambo jd jrufoto) n anak buah belah suami ke the lost of Tambun. Sonok masa ni, maklumlah cuti sekolah, mmg enjoy gilerla, tp dsebalik kgembiraan ini ade terselit kisah yg sgt menarik, mmg teruja lah nak cite.
Dsini bmula , waktu aku pegi tpt ni aku mmg sudah lewat dtg period tp aku buat2 selamba sbb selama hampir 3 thn penantian aku sll kecewa sbb bila period lmbt mmg aku akn cepat2 beli test pregnant, maklumlah mmg nak sgt baby, mgkn sbb aku pun malas nak layan perasaan aku so aku buat tak reti aje masa pegi kat tambun ni, so aku pun main semua game yg ade kat situ, sbln lps ke tambun ni mmg badan aku rasa letih smcm aje, asal nampak bantal mesti nak tido he he he, masa ni kwn kerja aku dok risau nape akak aku yg sorg ni, atas sokongan dia la aku dgn berat hati pegi buat pregnant test dan scann kat klinik dan penantian aku selama 3 thn berakhir jua, sgt2 gembira dgn berita itu n bersyukur sgt sbb Allah SWT bg anugerah yg sgt bharga ini, semua yg berlaku adalah atas kekuasaan Allah SWT, walaupun aku hamil dawal 2mggu aku begitu lasak sekali (masa aku kat tambun tu aku hamil 2mggu) tp bila Allah SWT kata jadi maka jadilah, Alhamdullilah kini aku bahagia dsamping suamiku dan permata hatiku Soffiyyah.

Catat Ulasan

0 Ulasan