Tawakal - Kisahku Tawakal

Tawakal







Ni la antara bahan2 bacaan yg aku baca utk peperiksaan pnm aku. Dari lembaran ke lembaran aku jelajahi utk mengambil isi2 penting utk aku rekodkn dminda ku ni. Betul la org kata, bila dah tuo ni (perasan tuo la tu) tahap penyerapan di otak agak sedikit. Tp yg penting tetap berusaha jugak selebihnya aku pasrah n

tawakal pd Allah SWT.

Sebagaimana dulu aku pasrah n tawakal pd Allah SWT utk mendapatkn zuriat begini jugak yg aku lakukan utk semua kisah2 hidupku. Usaha, doa n tawakal.

Pada teman2 ku semua, aku mohon doa kalian utk mengiringi perjuangan aku dlm medan peperiksaan ni. Doakan agar aku bjaya lulus semua paper ye. Allah SWT saja yg akan membalas segala doa2 kalian utk ku.

Jumpa lg hari rabu 29 April ni, pd kak fizan tunggu ye tag tu terpaksa dsimpan dulu sbb kene cari kamusla Bi ain dah la A1.

Ok, salam teramat sayang utk semua jumpe lg... daa...

Catat Ulasan

0 Ulasan