wajah sayu - Kisahku wajah sayu

wajah sayu







Sayu rasa bila tgk gambo ni, hati ummi terasa hiba sesangat. gambo ni di ambil 2 hari selepas Soffi kene ekzoz motor, aku terpaksa bawa Soffi ke perpustakaan bagi menghiburkn hatinya sbb dia leka dgn buku2 kt perpustakaan. Tambahan pulak tak sampai hati nak tinggalkn dia, pagi2 dia menangis tak bagi ummi keje, tp ummi terpaksa keje sbb kami tinggal berdua kat perp , sorang lagi cuti bersalin, kesian kt kawan tp aku kasih kat Soffi, berbelah bagi antara tanggungjawab keje n anak jd aku ambik risiko dgn bawa Soffi ke perp, kalu bos nak marah pun marahla , aku tak kisah. Kira minggu pertama sejak Soffi kene ekzoz aku bawa dia ke perpustakaan. Biarla aku kene marah janji anak kat sisi aku.
Gambo ni diambil waktu Soffi tido , aku sapu ubat gel aloe vera debella. Kesian tgk muka Soffi, nyenyak dia tido. Syahdu yew, ok layan gambo... Semoga Soffi cepat sembuh n selalu dilindungi Allah SWT hendaknya. Ummi amat mencintai mu Soffi.

Catat Ulasan

0 Ulasan