Isnin, 20 Julai 2009

Masuk Hospital

Lama aku tinggalkn blog aku ni, seminggu jugak aku sunyi tanpa kabo berita. Sebenarnya aku berulang alik ke hospital. Bapak Mertua aku di tahan kat wad kerana demam n sesak nafas.

Alhamdullilah kini bapak mertua aku dah sembuh, siap dah ke bendang hari ni he he he bapak mertua sapa la tu ha ha ha, biasalah jiwa petani.

Hari ni aku seperti biasa meneruskan kisah2ku, rindu jugak nk jengguk kt blog sahabat2 aku, byk hutang tag aku kat sahabat2 aku terutama kak Fizan n wir. Minta maaf byk2 ye sbb masih belum punya kesempatan, akan aku usahan kn dgn gigih ye.

Ok, nk layan blog sahabat2ku, wiiiii jom layan blog

Khamis, 9 Julai 2009

Demam

Salam untuk semua teman2 yg sgt aku sayangi n rindu. Hampir 2 hari aku rebah sbb demam, dah pegi berurut n telan ubat, Alhamdullilah hampir 70% kesihatan aku pulih.

Hari ni aku bertugas di Perpustakaan Daerah Sabak Bernam bagi menjayakan program gerakan membaca peringkat Daerah Sabak Bernam. Aku akan bertugas sebagai petugas yg mengendalikan pendaftaran keahlian baru (tugas biasa aku tu) n yg tak berapa syok ye aku jugak terlibat dgn aktiviti tulisan jawi( huhhuhu tu yg sedey ye sebenarnya) bos aku yg bagi nama aku, sabo ajela aku. Sampe di sini utk tika ini.Ade waktu kita ketemu lg dilain kisah yg mendatang.

Semoga teman2 ku senantiasa sihat n berbahagia hendaknya

Khamis, 2 Julai 2009

Selamat bertunang






















Alhamdullilah, adik kesayangan aku telah selamat melansungkan pertunangan dgn jejaka pilihan hati ye pd 28/6/09 lepas. Bukan main sonok lg anak aku Soffiyyah bila tengok ucu ye bermekap alah2 pengantin.


Lega rasa ye bila apa yg dirancang berjalan dgn lancar. Harap utk majlis perkahwinan jugak akan begitu, Insya Allah


Apa2 pun aku doakan yg terbaik utk adik kesayangana aku, ana. Aku hanya ada 2 org adik, seorg laki n seorg pompuan. Ana tu yg bongsu. Jadi mmg aku betul2 sayangkn dua org adik aku tu, almaklumlah bukan ramai pun.


Ok la layannn gambo sekeping yg aku tepek kali ni, gambo soffi n ana