Forest - Kisahku Forest

Forest

















Sesekali teringin merehatkn minda , untuk terapi minda biasanya aku suka tgk alam yg dikelilingi dgn warna hijau.

Nyaman rasanya bila sesekali kita dpt meluangkn masa menikmati keindahan hutan. Pernah masuk hutan tak ?

Aku pernah mengunjungi hutan Taman Negara di Pahang. Lama dah... waktu tu aku masih anak dara lg, sonok sbb dpt menikmati keindahan cipta-Nya. Dpt juga aku merasa naik jambatan gantung, masa tu mmg kecut perut, tp itulah pengalaman manis yg dpt aku kenang sampai sekarang.

12/8 Insya Allah aku akan menduduki peperiksaan jabatan di bawah Jabatan Perkhidmatan Awam , dlm hati Allah saja yg tahu, tp aku kene senantiasa bertenang , Tawakal pada Allah SWT, selagi terdaya aku akan usahakn utk lulus , rasa2 penat jugak thn ni sbb byk peperiksaan kene ambik, tp itukn cabaran . Hidup tanpa cabaran umpama makan tak berlauk. Jd kene sahut cabaran hidup aku ini dgn sabar n tabah.

Oklah, rasa2 masa peperiksaan tu nanti aku nak pakai baju kurung warna hijau. moga bjumpe lg dilain waktu ok aku nak layannn buku Perintah Am N buku Pekeliling kemajuan pentadbiran... weee sonok ye...

Assalammualaikum, doakan aku ye...

Catat Ulasan

0 Ulasan