Selasa, 29 September 2009

Walimatul Urus

Pejam celik pejam celik, akhirnya hari2 yg ditunggu adik aku akan tiba, Jumaat ni bersamaan 13 Syawal, adik aku yg tercinta akan diijabkabulkan dengan jejaka pilihan hatinya.

Perasaan aku sebagai seorang kakak mestilah gembira dan hiba pun ade. Besar dah adik aku, dah nak jd isteri org. Itulah satunya adik pompuan aku, takde yg lain dah.

Kasih seorang kakak tak termampu nk aku ucapkan dgn kata2. Mmg aku sayang sgt adik aku ni. Cite ttg adik aku dia ni mmg kuat semangat, susah nk tengok dia menangis. Aku ni jenis yg banjir sesaja.Putus cinta pun dia cool aje, aku jgn cakapla, nanti huby baca, terbocor rahsia hihihihihi

Dikesempatan ini, aku berdoa agar perkahwinan adik aku ni akan membawa adik aku ke destinasi kehidupan yg lebih baik lg di dunia n akhirat. Aku juga doakan agar perkahwinannya akan berkekalan hingga ke syurga.Insya Allah.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan