Akhir Tahun - Kisahku Akhir Tahun

Akhir Tahun

Salam semua pd teman2 yg amat dirindui.

Agak lama aku menyepi. Rindu jugak sebenarnya utk melayarkan diri ke alam maya, bersembang dgn teman2. Semua ye terpaksa aku pendamkan duluw sbb terlalu byk dugaan ye bila akhir tahun menjelma.

Hari ni kita masuk dah ke bulan 12. Bagi huby aku mmg seronok sbb dia cuti panjang. Aku seperti biasa meneruskan rutin harianku sebagai penjawat awam. Kalu org akaun akan menutup akaun akhir tahun, aku pulak kene buat laporan sepanjang tahun ni. Apa yg dah dicapai dan tak tercapai lg huhuhu.

Sebenarnya byk lg yg aku ingin kongsikan, tp masa begitu cemburu dgn aku @ aku yg cemburu dgn masa, heheheh tak kisahlah yg penting aku menjalani hidup ini dengan ikhlas utk Allah SWT. Kerna nafasku adalah anugerah dari Nya yg Maha ESA.

Sekarang sedang sibuk dgn kerja, rumah tangga dan mencuba utk menukar blog aku dgn template baru.

Bye, sayang kamu, kamu dan kamu..... jumpa lg

Catat Ulasan

0 Ulasan