Selamat tahun baru 2010 - Kisahku Selamat tahun baru 2010

Selamat tahun baru 2010


Assalammualaikum.
Salam teramat sayang untuk teman2 yg aku kasihi. Alhamdullilah , Insya Allah jika diizinkan oleh Allah SWT kita akan melangkah ke tahun 2010.
Apa azam teman2? Boleh kongsi dengan saya tak?
Bagi diri saya sendiri, rasa ye nk sambung azam tahun lepas kot sbb tak tercapai lg. Nk tahu azam saya hehehe baik tak payahlah seganlah pulak hahaha tp nk kongsi jugak, sebenarnya aku nk bg baby baru kt myhuby , hope tahun depan akan termakbul, kalu diizinkan aku nk bg baby kembar lelaki. Ni tgh gigih berusaha ni. Maklumlah aku ni jenis yg susah nk lekat. Sbb kenape azam aku gini sbb syurgakan di bawah tapak kaki suami.
Walaupun dlm berumahtangga tak semua ye indah, kita kene redha sbb huby tu pilihan kita, baik buruk ye kene terima. Apa2 tetap bersyukur dan senantiasa menghargai apa yg telah Allah SWT kurniakan pada kita.
Moga tahun 2010 akan aku hadapi dengan ketenangan dibawah naugan kasih sayang NYA. Cintaku tidak pernah sesekali berubah kerana aku memang sangat sangat mencintai Allah SWT.
Kerna aku adalah hamba Allah tanpa NYA kisahku tidak wujud.
Moga Allah SWT senantiasa kasih akan diri ini. Amin.

Catat Ulasan

0 Ulasan