Selasa, 2 Februari 2010

Cuba teka


Lepas penat susun buku, rehat kejap, rehat bukan sebarang rehat, pegi sekejap ke blog my sifu Pn Yanmie, alih-alih terbaca artikel menarik tentang rokok elektronik huhuhu
Dunia semakin canggih , rasa2 bg sapa2 yg huby ye merokok bolehlah cuba, aku pun rasa kene usulkan kat en hubyku tercinta.
Ye la kan sapa tak sayang laki oiii lg laki kayo huhuhu kayo ke laki aku , entalah hahaha kalu tak kayo mana mampu nak beli rokok kan tiap2 hari berape byk rokok yg dihisap, rasa ye duit beli rokok tu boleh bagi kat aku buat tabungan (awas tulisan ni kalu en huby aku baca mau mucung sedepa, sory yo, gurau je, hidup tiada indah ye kalu takde gurau senda, tak gitu ayang hehehe)
Apa2 pun rasa boleh cuba kot rokok elektronik ni, mana nk dapat rokok ni, ni yg tgh dok siasat ni, nanti yo aku gi siasat duluw wiiiiiii.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan