Rabu, 12 Mei 2010

Ketam masak lemak


Mak dan abah aku bab masak memasak mmg cukup best. Bertuah aku sebab kedua2 org tua pandai memasak. Rasa2 hari ini asyik cite bab makanan kegemaran aku je kan. Sebab ye dah rindu masakan abah n mak kat kampung. Insya Allah , sabtu ni balik MERU. Oye oye oye seronok ye.

Kene siap2 beli bahan basah kat Sg Besar duluw, bwk kampung bagi mak n abah masak

Air tangan mak n abah mmg best, takde sapa pon boleh lawan punye.

Aku gemok...tak kisah bukan sll aku dpt makan masakan mak n abah.

Yang penting selagi ada hayat dikandung badan , aku mmg suka makan air tangan masakan mak n abah

LOVE MY MAK DAN ABAH


Tiada ulasan:

Catat Ulasan