Syukur Alhamdullilah - Kisahku Syukur Alhamdullilah

Syukur Alhamdullilah


Alhamdullilah atas segala kurnia Allah SWT kepada hamba Nya yg sgt kerdil ini.

Hari ini aku dan teman2 seperjuangan menghadiri perhimpunan anjuran PPAS yg dihoskan oleh perkhidmatan rangkaian perpustakaan di bawah ketua kami Puan Su.

Alhamdullilah, syukur pada Mu Ya Allah .

Terima Kasih aku kpd mak dan abah yg membesarkan aku, Terima Kasih kpd mak dan bapak mertua aku yg membesarkan suamiku, Terima Kasih kpd suamiku yg aku kasihi, Terima Kasih kpd anak kesayangan aku Ain Nur Soffiyyah di atas pengorbanan ye , Terima Kasih kpd Bos-Bos Aku , Puan Mastura ( Pengarah - Mentor n Sifu Aku ) Puan Suzliana ( Ketua Sekyen- bos yg aku kasihi ) En Kairul Nizam ( Ketua Zon 1B - U are the best bos) dan pd bos yg dekat di mata sll En Harun yg baik hati. Terima Kasih kpd mantan bos, En Sarwani yg disayangi ,Terima Kasih jgk pd teman-teman seperjuangan dan pd rakan-rakan yg senantiasa menyokong kerjaya aku.

Aku Sayang kamu kamu dan kamu.

Alhamdullilah atas anugerah ini.

Catat Ulasan

0 Ulasan