Kisah Soffiyyah - Kisahku Kisah Soffiyyah

Kisah Soffiyyah



Alhamdullilah , bersyukur atas Anugerah yg Allah SWT  berikan pada aku n suami. Walupon pernah ada air mata aku jatuh dipipi ini menahan segala hinaan krn lewat hamil  , aku redha. Setiap kepahitan pasti ada kemanisan . 4 tahun menanti akhirnya lahir lah zuriat kami Ain Nur Soffiyyah.

Rasanya hari  ini aku ingin berkongsi kisahku tentang kisah Soffiyyah. 03 November 2010 bersamaan 26 Zulkaedah 1431 . " Ummi ...Iyah dpt no 2 periksa akhir tahun " ... Masya Allah , gembira yew hati ini , Allah SWT saja yg tahu. Mgkn bagi org lain , mereka tak kisah , mgkn bg mereka anak umo 4 thn exam tak membawa apa2 erti. Tapi bagi aku yg lama menantikan zuriat dlm rumahtangga kami. Ini adalah kegembiraan aku...ini  juga kebahagiaan dan penawar aku.

Ummi dan Abi senantiasa mendoakan agar Ain Nur Soffiyyah akan menjadi anak yg senantiasa dikasihi Allah SWT dan Rasullah SAW. Menjadi anak yg berjaya di dunia dan akhirat. Pengakhiran di Syurga. Insya Allah. Amin...amin...amin.

Kini aku dalam usaha utk mendapatkan zuriat kedua. Walupon ada kepahitan yew aku terima dlm usaha aku ini. Soffi, moga bila umo soffi 5 tahun soffi akan dpt adik baru. Doakan Ummi ye nak. Amin.

Catat Ulasan

0 Ulasan