Jumaat, 10 Disember 2010

Jom baca Novel

Novel ni baru terima dari HQ. Bukan takde keje tp stok bacaan di rumah. Keje kt library makin hari mcm bukit polak hehehe...maklum lah cuti sekolah. Bila cuti sekolah biasa yew library ni menjadi tumpuan kanak-kanak dan ibubapa sbb dari tak buat apa2 kt rumah baik pergi library kan. Ada jgk lah aktiviti anak-anak ni, membaca kan jambatan Ilmu. Sbg kakitangan yg bertugas di kaunter hadapan mestilah kene bagi contoh yg baik. Bila kita suruh org membaca , kita kene membaca duluw dari mereka. Kalu mereka membaca seminggu 1 buah buku, kami kene 5 buah buku seminggu. Ni boleh buat pertandingan ni. Sah-sah aku yg menang hehehe...

Rasa-rasa kalu teman2 baca novel dlm gambar tu berape hari yew boleh habis. Ada 647 muka surat. Aku? kalu tekun membaca , Insya Allah , 2 hari boleh selesai. Jom baca...(^ _~)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan