Ikan Emas - Kisahku Ikan Emas

Ikan Emas


Cantik polak aku tengok ikan emas nie tgh dok buat lompatan ke seberang sana ... ish ish ish (^_~) sanggup menghadapi risiko. Semangat gituw ...

Sebenarnya aku nie tgh dok sibuk membuat kerja kemas kini semua fail opis nie sbb awal thn katan. Byk fail yg kene buat baru, dh fail baru kene buat label baru. Bukan boleh buat suka-suka , kena check dulu fail lama sebelum bukak fail baru , almaklum lah kn library ade pensijilan ISO nie agak rumit sikit bab-bab fail nie.

Lepas tu aku kene update kn data-data nama keahlian bg kempen keahlian yg telah dibuat. Nk buat semakan bacaan rak tp sistem asyik down aje... aku pong dh mula nk down nie... pagi-pagi dtg kerja punyew semangat nk buat kerja tp bila sistem asyik down aje aku pong dh rasa mcm-mcm nie... bila lah nk polih nie... sistem oh sistem.

Bila dh mcm-mcm rasa nie yg rasa semacam aje hehehe... belek-belek komputer terjumpe gambo ikan emas tuw...apa lg dok tayang lah kn blog kesayangan aku nie. Kalu ikut mmg tak sempat nk buat n3 hari nie tp sobab masalah sistem aku pong dok lah menyinggah blog kesayangan aku n dpt lah buat n3 nie.

Tgk tuw...ade hikmah sistem down nie ... bila kita memandang , pandang lah dari sudut yg pelbagai. Kita kene naikkan semangat diri kita sbb kita adalah diri kita n kisah kita. Betul tak ?

Kisah ku hari nie -----> pakai baju biru hari nie tp try2 ketat lah polak -----> lps tu pergi kerja tak sarapan -----> Kt opis , sistem buat hal -----> sampai skrg tak makan lagi-----> perut pon dh lapar-----> tiba-tiba terasa baju biru aku longgar lah polakkk .... hehehe.... -----> adakah semua ini boleh menyebabkan aku kurus semula ----------------------------> ohhhh!!! Suka-Suka (^_~)

Catat Ulasan

0 Ulasan