Mekarnya kasih sayang - Kisahku Mekarnya kasih sayang

Mekarnya kasih sayang



Ini lah kisah kami ... setelah hampir 1 thn di bawah 1 bumbung yg sama , kasih sayang kami semakin hari semakin mekar. Bila salah seorg dari kami takde rasa mcm serba kekurangan saje pd hari itu.

Terima Kasih pd http://ambarkesturi.blogspot.com/ krn call pagi2 td. Rupe yew diorg tak tahu aku bercuti. Maklum lah aku nie jenis yg suke isi borang awal.

Esok ade sambutan hari ulang tahun kelahiran adik bongsu kami Miss Yuyu. Hr nie dah siap kn hadiah utk dia. Hasil air tangan aku sendiri. Insya Allah , ada kesempatan sila lah ke http://sweetcraft-ainraihan.blogspot.com/ mlm nanti. Siang nie aku tak boleh masuk n3 tu sbb nanti Miss Yuyu dh nampak polak hadiah dia hehehe... mlm nanti dia takde di alam maya, dia di alam mimpi aje ataupon kt talian hp je...mgkn nk berbicara bersama tunang dia tercinta kot. Maklumlah kn org dh ade tunang. Kita tunang takde tp takpe sobab kita ade SUAMI. Sila jeles yew Miss Yuyu. Jimat bil telepon kita.

Ok lah yew...nk sambung keje jahit menjahit polak ... ada masa aku tayang lah tote bag made by Ainraihan tuw --------------> tgh semangat . Walupon org kata hujan2 nie sedap tido aku still dgn semangat baru aku --------------> MENJAHIT TOTE BAG (^_~) huby aku senyum aje. Dia kata ... yang yang , ape kata jual tote bag nie kt Mudah.com. Aku pon jeritttttttttt........................ sayang itu tote bag utk Miss Yuyu lah . Adoiiiiiiiiii.............. next time lah yew sayang, nanti Ayang buat tote bag byk2 n sayang jual lah hehehe...
Ok lah ----------------------------------------------> see U next n3. Luv u all.

Catat Ulasan

0 Ulasan