Baju kurung pesak gantung - Kisahku Baju kurung pesak gantung

Baju kurung pesak gantung




 Hari nie potong kain utk aku polak. Angan2 nak buat baju kurung pesak gantung . Baju nie , Insya Allah aku nk pakai pd 24 Feb depan ke kursus di SUK Shah Alam.

Potong punyew potong mcm ada sikit silap kt bahagian pesak sbb nie percubaan pertama aku buat baju kurung pesak gantung. Takde guru sbb aku tgk aje contoh baju my Mil. Tp semua yew masih boleh dibetulkan ...naseb naseb hehehe...

Ptg nie nk hantar pergi jahit tepi. Mlm nie boleh lah kot kalu nk jahit ... sekali sekala menjahit baju sendiri nie seronok gak yew ... seronok sbb cepat siap hehehe...maklumlah kn tukang jahit semua full. Jenuh aku nk tunggu giliran. Semakin sibuk tukang-tukang jahit skrg nie ... permintaan melebihi pengeluaran huhuhu... maka yew tukang jahit sambilan mcm aku nie lah kene buat baju sendiri kalu tak...adoiii raya lah nampak gaya yew baru aku buat baju baru.

Ilmu menjahit mmg ade, kata org ilmu asas dh ade , kira boleh lah kalu nk menjahit baju sendiri , sambil2 tgk Soffi belajar naik basikal tanpe roda tepi tuw boleh gak siapkn baju ku sepasang ... kn aku dh kata Masa Itu Emas. Layan menjahit yew ... (^_~)

Catat Ulasan

0 Ulasan