Facebook - Kisahku Facebook

Facebook

Gambar Ehsan Dari Mr Google...

Kenape aku ade akaun facebook ...

Aku mula berkenalan dgn facebook nie pd tahun ini iaitu lebih kurang dalam bulan Mac setelah berpindah tempat bertugas. Org yg memperkenalkan facebook kpd aku ialah Miss Yuyu. Duluw bila fenomena facebook melanda org-org di Malaysia , aku mmg buat tak tahu je sbb aku lebih cenderung pd blog.

Namun ... setelah facebook aku kenal , ianya bukan satu kepentingan dalam kehidupan aku cuma aku kadang-kadang log in sbb nk baca perkembangan teman-teman waktu remaja ku duluw ... mmg seronok hingga kami sepakat untuk mengadakan reunion pd 28/05/2011 ini. Insya Allah , jika tiada halangan aku akan turut serta dlm majlis ini.

Ber facebook itu tak salah cuma harus lah pandai menjaga diri bila kita berada di alam maya ini ...

Rasa yew tak sabar nk jumpa teman-teman lama aku duluw ... masing2 dh ada anak hehehe ... Moga perjumpaan ini akan menyambung kembali jalinan ukhwah kami ... Insya Allah.

Catat Ulasan

0 Ulasan