Sabtu, 26 November 2011

Cuti

Hari nie ambik cuti rehat ... badan nie terasa ingin dimanja-manja polakkk... spa mana lah nak pergi nie .
Minta maaf pada semua teman sekerja krn hari nie aku tak dpt bersama menjayakan program di library... moga semua yg dirancang akan berjalan dengan sempurna.

Sesekali bercuti seronok kan!!!

Jumaat, 18 November 2011

Arahan

Kamu ... kalu sudah arahan apa lagi yg kita boleh buat kn... ikut aje lah. Telan yew. Walupon pahit ... anggap aje pahit ubat sudah ... makin sihat gituw. Malas dah nak fikir ... terpulang !!!

Arahan !!!

Disisi aku polak ... hujung-hujung tahun nie apa lagi yg ade dalam kepala nie melainkan cuti...cuti ...cuti...nie kalu bos I baca tentu dia gelengkan kepala. Tp takpe sbb kemungkinan dia baca blog aku nie hanya 10 peratus je. Dikira selamat lagi tuw.

Aku nak bercuti dari semua ARAHAN !!! ... boleh kew ... huhuhu , selagi awk tuw tak pencen jangan mimpi lah ... layannn ... aje lah arahan tuw. Bukan apa-apa pon arahan kerja jugak.

Ikut aje lah apa yg diarahkan. Ingat senang ke nk dpt arahan . Kira berita gembira tuw ... SENYUM aje lah .

Rabu, 9 November 2011

Letih dah ...

Letih dah ... apa harus aku lakukan bg menghilangkan keletihan ini. Aku belum ketemu jawaban yew.
Sedang mencari-cari ... aku ingin berlari dari keletihan ini , namun ... mampukah aku ???

Kisah hidup kita tak kan indah kalu tiada cabaran dan dugaan ...

Mungkin aku menjadi mangsa keadaan ... mampu memandang tanpa boleh berkata-kata . Perit dihati dan diminda. Sesak nafas ku. Apa lagi yg tak kene dgn kami ini pada pandangan mata dia.

Duhai hati ... sabar lah dikau. Aku tahu kamu ingin menjerit sekuat hati , namun ... ini lah kisahku.

Sabtu, 5 November 2011

Aidiladha


Semoga kita senantiasa menghayati erti pengorbanan dalam kisah-kisah kehidupan kita .