Kenangan ... - Kisahku Kenangan ...

Kenangan ...


Duduk bersanding di pelamin di design oleh aku dan abah. Bangga tuw hehehe ... Kenangan semalam bila dikenang mmg indah kn. Suka warna hijau tp sbb suami tersangat lah suka warna biru maka birulah menjadi pilihan kami. Nk jd isteri solehah kene ikut cakap suami.Takpe lah ... janji cantik.

Masa duduk bersanding muka mmg tak boleh nk senyum ... sbb apew , maklumlah semua nk tengok pengantin , kiranya hari tuw jd tumpuan penduduk kampung maka yew... dlm hati ade gemuruh sikit sampai terlupe nk senyum hehehe... org sebelah tuw mmg aar kene senyum banyak sbb jd org baru kampung aku katakannn ... bangga lah tuw, ingat senang ke nk dok pinang anak dara Kampung Meru... gurau aje yew hehehe ...

Ohhh... kenangan , bila dikenang boleh buat aku tersenyum sorang-sorang, cantik jugak aku nie yew kalu tak,  tak kannn lah En Jamsari terpikat hehehe ... ada yg nk muntah kew ??? Apa lg sila tatap gambar kt atas tuw sbb masa tuw wajah aku mmg MANIS hehehe ...

Indah yew kenangan itu ... so sweet ...

Catat Ulasan

0 Ulasan