Khamis, 27 September 2012

Today is 34 year for me ...

 Wajah diusia 34 thn ... muda lg tuw hehehe...

 Hadiah dari ---> En Suami Tercinta

 Kek dari teman-teman tersayang ... terima kasih yew

 Ceria bersama ...

 Happy besday to me ...

 Senyuman dari angah ku with adik angkat yew ... i nie aunty angkat kot hehehe ...

 Hadiah time ...dalam hati ada taman bunge hehehe ...

 With Miss yuyu ...

Baca doa ...


Nak tulis panjang-panjang tak boleh sbb banyak assignment . Org kata gambar boleh menceritakan segala-galanya. Jadi jemput tengok gambar yew ...

p/s : bondaku ...paiz...shima , jgn lupo yew ...

Khamis, 20 September 2012

Dulu-dulu bersama senior


Ini gambar lama ... sedang asyik aku menyelongkar fail-fail yg ada dlm komputer tetiba terjumpe gambar lama. Mcm nk share kt kisahku. Dari sebelah kanan ... abg Din , aku , kak Bunga dan kak Jisma. Gambar nie diambil masa Program Gerakan Membaca Daerah. Tak ingat tahun bila, tapi aku suka tgk muka aku sbb masih kurus sikit ,sekarang dh bulat hehehe ...

Mcm mana pon aku totap yang paling tinggi. Memang pemegang status org paling tinggi lah nampak gaya yew . Duluw aku mmg malu lah sbb tinggi sgt tapi skrg walaupon aku dah mmg tinggi tapi aku totap pakai kasut tumit tinggi 2 inchi lagi tuw. Seronok jugak jadi org tinggi nie ... menyerlah gituw ...





Senyuman


 Manis sungguh senyuman si gadis cilik ini ...

Tengah senyum sorang-sorang kt library nie . Kak Mis dan Miss Yuyu pergi kursus pemantapan jati diri di library Shah Alam. Kak Angah aku dah naik pangkat pastu bertukar ke lib desa Bagan Terap.

Maka duduk lah sorang-sorang sambil ditemani sesekali  oleh abg Nasar dan adik Zamri. Terasa sunyi lah polakkk ...

Pejam celik ... umo aku pon dah nk masuk ke ??? tak mau ckp walaupon umo sekadar angka hehehe. Memikirkan tentang diri sendiri ... apa yang perlu diperbaiki. Rasa-rasa mcm nak tanam azam , mula aje umo aku genap ?? aku nk jadi si raihan yang pendiam. Tak mau lah dicop mulut lazerrr ... penat dah ... iyo lah ...Kadang -kadang tuw bukan apa , aku yang tak tahu apa-apa cerita tetiba terlibat sama dengan itu cerita . Tak ke hangit satu badan aku nie... apa lagi keluar lah ke lazerrr annn aku nie.

Sekarang nie tengah belajar nk jadi mcm raihan dulu-dulu ... dulu satu kampung cop aku dengan gelaran raihan si tinggi lampai yang pendiam tetapi peramah. Rindu yew kt memori semalam .

Ok lah ... sambil dok kaunter nk layannn buat kerja sambil merenungkan memori semalam... layannn