Khamis, 4 Oktober 2012

Urgent!!!

 Hallooo ... kalu i call tuw and kata urgent ... saya memang maksud kan yew . Bukan perkara main-main ok ... tak ingin pon suka-suka kata urgent.

Awak nie memikirkan jika diorang tahu awal boleh lah buat plan nak naik kereta sapa ... tunggu kat mana ... macam mana nak pergi ...

Nie tetiba kata ... raihan ... kalu perkara tak urgent jgn kata urgent . Aku hangin satu badan nie. Skrg nie untuk maklumat semua ... aku nie emosi tak stabil nak kata mengandung mgkn duduk dekat miss yuyu yang mengandung kot hehehe ...

Adoiii ... nape lah dgn emosi aku nie ... baran tak tentu hala , sampai huby pon perasan sbb asyik masam muka aje aku nie , nasib dia pandai kawal keadaan.

Sedang cuba mengawal emosi melalui minda ... tarik nafas ... hembusss ...

Tapi ................................................................. Aku tengah GERAM !!! sangat nie pasal perkataan URGENT!!!  

Tiada ulasan:

Catat Ulasan