Warna ... - Kisahku Warna ...

Warna ...



Pagi Jumaat yang sangat Indah ini ... nk berkisah tentang warna ...

Hemmm... bos aku kata aku suka pakai baju yg warnanya kusam-kusam ... so maka yew hari nie nk tayang warna baju aku semalam hehehe ... kusam kew ?

Aku rasa dah cukup terang dah nie hehehe ... oren plus coklat ...

 Mgkn sbb mak n abah selalu kalu beli baju kami mmg pilih warna yang lembut-lembut ... aku pon suka yang warna lembut-lembut ...

Bila pakai baju yg warnanya garang-garang nie aku rasa kurang selesa sbb biasanya warna garang akan menjadi tarikan orang untuk melihat ... aku tak payah pakai warna garang-garang pon orang asyik perhati aje sbb mgkn dlm hati org tuw dia kata ... amboi tinggi yew org nie ... duluw , tinggi kurus mcm tiang telefon skrg tinggi mcm tiang elektrik hehehe ... maka yew aku pon agak kurang selesa jika asyik diperhatikan aje ... perasannn kannn ... tapi itu lah kenyataan yew taw ...

Jadi aku akan beli pakaian warna yang aku suka ... aku suka aku pakai ... sbb bila aku suka aku rasa hari itu kisahku sangat ceria sekali. Aku adalah aku ... kamu tetap kamu ...

Gambar kt atas perasan tak yang aku nie rasa tersangat lah besau yew hehehe ... naseb masa ambk gambar aku bongkokkan sikit badan kalu tak bertambah keciklah org sebelah tuw hehehe ...

Nak tahu tak ... selalunya bila aku pakai baju warna nie bos selalu kata ... raihan , hari nie awak nampak kusam ... aku ? hehehe ye lah bos , kusam pon kusam lah janji hati happy sudah hahaha ...

Kusam ke ... menyerlah ke ... apa yang penting aku isteri kesayangan Cikgu Jamsari . Love My Cikgu So Much ...

Catat Ulasan

0 Ulasan