Erti 11 tahun dalam kisahku - Kisahku Erti 11 tahun dalam kisahku

Erti 11 tahun dalam kisahku

Gambar daripada web I luv Islam .com

Assalammualaikum ...

Hari nie dengan usaha yang gigih aku cuba untuk menukar warna rumah blog aku ... Alhamdulillah akhirnya berjaya . Pilihan aku kali warna hijau kuning ...





03-02-2013 Ulang Tahun Perkahwinan yang ke 11 . Alhamdulillah ...

Suami aku tak ROMANTIK tapi dia sangat CARING . Wah! boleh buat tajuk novel hehehe ...
Cume semalam aku rasa sangat-sangat rindu kat anak kedua aku yang telah pergi jauh meninggalkan kami ... rindu sangat-sangat sampai air susu mengalir. Terkejut jugak , mgkn kasih seorang ummi ... rasanya kalu baby hidup nak sangat dakap dia. Tapi ini ujian untuk  kisahku ... kene redha. Dapat dakap my sweet soffi aku dah bersyukur sangat-sangat. Moga di sana nanti aku dapat mendakap anak keduaku. Amin.

Semalam aku makan pon tak rasa apa-apa sbb hati tengah sendu ... tapi tetap tabahkan diri pergi class di OUM. Mendoakan yang terbaik untuk diri , suami , anak-anak dan orang-orang tercinta. 

Hari nie Sungai Besar hujan ... Alhamdulillah .

Catat Ulasan

0 Ulasan