KUASA DOA - Kisahku KUASA DOA

KUASA DOA



Alhamdulillah, setelah sekian lama aku ingin kongsikan tentang ini. Hari ini tercapai jugak. Ini adalah gambar dari HP aku. Memang kita hari-hari pandang HP kan. Tak pandang HP resah gelisah di buatnya. Tak gituw.

Jadi, aku mengambil inisiatif keghairahan pandang HP ini untuk mereka cipta kata-kata MAGIS untuk kisahku menjadi lebih baik dari semalam. HP aku dienergikan dengan kata-kata yang memang aku sendiri yang cetuskan dan dienergikan dengan ilmu metafizik penomboran. Ilmu ini aku belajar bukan untuk jadi penilik masa depan, ilmu ini aku belajar untuk jadikan NUR untuk merancang dan menekuni perjalanan hidup kisahku. Bersangka baik, husnuzon. Insya Allah, yang datang nanti, PASTI TERBAIK.

TAK PERLU takut dengan kisah semalam. Kisah semalam buat kita jadi KUAT untuk kisah hari ini dan seterusnya. BerDOA untuk menjadi yang TERBAIK dalam KISAHKU.


Kuasa doa dan Kisahku

Catat Ulasan

1 Ulasan