Halaman

Cermin mata baru

Ainraihan | Khamis, Jun 28, 2018 | 0 Komen |


 Alhamdulillah, baru diberi kesempatan tahun ini untuk bertukar cermin mata. Kekok jugak guna cermin ada bingkai. Selalu cermin mata kosong aje. Mata dan otak sedang sesuaikan diri huhuhu.... Almaklum cermin mata baru, dia punya terang sampai silau.

Moga dapat bertahan 5 tahun hendaknya. Aamiin. Cermin mata baru kali ni RM 300 berbanding yang lama hanya RM 180 je. Takpe lah, janji boleh buat tengok komputer dan boleh halang mata dari terkena cahaya lebih.

Mata aku ni rabun takde sangat cume tak boleh renung cahaya lama-lama. Nanti jadi sakit kepala dan pening macam nak pecah kepala. Faktor usia agak yew hehehe...

Tahun ni 2018 maka genap umur aku 40 tahun.40 tahun sudah, pejam celik pejam celik bertambah usia. Pantasnya masa berlalu kadang tanpa kita sedar. Tup tap tup tap udah tua.


Cermin Mata Baru dan Aku Kisahku

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Kisahku © . Designed by MaisarahSidi.com